Podoba mi się promocja spółki. Nie dość, że będą brązowym sponsorem na Digital Dragons, to jeszcze będą sponsorem strefy food trucków. Skoro gry związane z gotowaniem, to fajnie, że są widoczni wokół jedzenia.
Zobaczmy wyniki finansowe Big Cheese za I kwartał 2025 r.
Przychody netto wyniósł 1,7 mln zł (vs. 4,04 mln zł r/r; spadek o 58%), a zysk netto to 300 tys. zł (vs. 3,22 mln zł r/r).
Wyniki za I kwartał są wyraźnie słabsze niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Spadek przychodów dotyczy niemal całego portfolio produktów – największy wpływ miało zmniejszenie sprzedaży „Cooking Simulatora” i jego wersji VR.
Przepływy operacyjne były ujemne i wyniosły -361 tys. zł (vs. +1,19 mln zł r/r).
Spółka ma obecnie 6,1 mln zł środków pieniężnych, więc stać ją na produkcję nowych gier.
Przychody z głównych gier uplasowały się na takich oto poziomach:
Wycena Big Cheese to obecnie:
Kurs Big Cheese w ciągu roku spadł o 39%, a od początku roku jest na 0.
A co może poprawić sytuację spółki? Nowy Cooking Simulator oczywiście. Oto jej status:
Outstanding wishlists: 178.4k
Daily wishlist additions: 221
Followers: 8.6k
Steam global top wishlist rank: #208
Predicted month 1 sales: 64.2k (32.1k - 128.5k)
Podobał mi się webinar z prezesami (Big Cheese i Silk Road). Fajnie to wygląda i pozostaje czekać. Kilka źródeł przychodu, bo dobry produkt może zmonetyzować różne platformy. Pozostaje czekać i liczyć na łut szczęścia.
Ostatnio wyszło kilka fajnych gier i szału nie było (Survival Machine, JDM, Frost Punk 2, że o Chernobylite 2 nie wspomnę).