Spółka opublikowała nowy raport. Czy mogę prosić o analizę?
Przychody ze sprzedaży usług zmniejszyły się z 294 040 tys. zł w 2022 roku do 245 536 tys. zł w 2023 roku.
Wynik brutto ze sprzedaży wzrósł nieznacznie z 26 362 tys. zł do 26 897 tys. zł.
Wynik z działalności operacyjnej spadł z 10 978 tys. zł w 2022 roku do 3 926 tys. zł w 2023 roku.
Wynik przed opodatkowaniem wzrósł z 9 063 tys. zł do 14 309 tys. zł.
BoomBit zapowiedział wydanie 10 gier do końca 2024 roku i zdradził, że pracuje obecnie nad 30 tytułami. Same dane finansowe są neutralne i tak też zareagował rynek. Przyszła sytuacja finansowa zależy od nowych gier, a ostatnio rynek gier jest ciężki.
Dzięki za analizę.
Mnie się podoba obecna sytuacja spółki, bo ma kasę na koncie, wypłaca dywidendę i inwestuje. Tylko nie mam pewności czy te inwestycje się zwrócą, bo ostatnio każda duża premiera gry w każdej spółce kończy się spadkami.
Tu można zobaczyć ich gry ze sklepu Google Play: https://play.google.com/store/apps/dev?id=5496592682158177981
Przedstawiciel był gościem gamingu na giełdzie https://youtu.be/uica79rReVQ?si=2LBnlBhMC4iC94ic
Nie wiedziałem, że Boombit jest top 20 w rankingu najczęściej pobieranych gier na świecie.
Można posłuchać i dowiedzieć się na czym polega ich biznes i od czego zależy sukces gry mobilnej.
Fajnie podali podejście Boombitu do biznesu i ich strategię na najbliższy czas.
Warto oglądnąć, żeby poznać ryzyka, żeby się nie zdziwić.
Bardzo ciekawy podcast z bizdevem Boombitów, polecam. Można się dowiedzieć jak podchodzą do monetyzacji gier. Również padło parę słów o przyszłości gamingu.
https://www.youtube.com/live/oS6laUNN-uY?si=SKvARxS2Uijme3rV
Przychody ze sprzedaży w trzecim kwartale wyniosły 54,8 mln PLN, co oznacza spadek o 9,5% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Segment gier mobilnych był głównym źródłem przychodów, generując 52,9 mln PLN, natomiast projekty blockchain odpowiadały za 1,9 mln PLN. Geograficznie dominowały Ameryka Północna (44%) i Europa (33%).
Wynik netto spółki wyniósł 3,6 mln PLN, co oznacza wzrost o 29% r/r. Przepływy operacyjne potwierdzają zyski, bo wyniosły 5,2 mln PLN w 3Q.
Wskaźnikowo:
W grudniu kurs Boombit załamał się i jest już 25,6% pod kreską od początku roku.
Boombit w 3Q wypłacił 3.2% dywidendy.
Czekamy na dalsze pomysły spółki w monetyzacji gier. Niestety największym problemem nie są koszty tylko przychody. Rynek to widzi, stąd spadki kursu.