Pewnie jesteście ciekawi, co słychać w QubicGames po publikacji raportu za I kwartał 2025 roku.
Przychody netto ze sprzedaży w wysokości 8,4 mln zł, co oznacza spadek w porównaniu do 8,9 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie 2024 roku. Zysk netto wyniósł 0,2 mln zł (0,1 mln zł przed rokiem).
Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej były znacznie wyższe i wyniosły 1,3 mln zł w I kwartale 2025 roku (w porównaniu do 1,8 mln zł w I kwartale 2024 roku).
Stan gotówki na koncie to 2,4 mln zł, co jest znaczącą wartością w porównaniu do 10,5 mln zł kapitalizacji giełdowej.
Plan wydawniczy jest pełen gier, ale czy znajduje się w nim jakiś potencjalny hit? Może największą szansę na zostanie przebojem ma Real Boxing 2: Remastered, który wg raportu może ukazać się na przełomie 2 i 3 kwartału 2025 r.
Poziom przychodów 1 kwartału 2025 r. świadczy o zahamowaniu wzrostu spółki. Qubic Games musi zwiększać przychody, aby powrócić na ścieżkę rozwoju i odwrócić negatywny trend kursu akcji.
Obecna wycena Qubic Games to EV/EBITDA 2,8.
Za ostatni rok kurs osunął się już o 45%, a od początku roku o 22%. Qubic Games desperacko potrzebuje zwiększenia sprzedaży, aby przywrócić zaufanie inwestorów. Czy plan wydawniczy jest w stanie to zagwarantować?